Mervemerve58 canım hurafe yaa kimin ne zaman öleceğini ne kadar yaşayacağını allahtan başka kim bilebilir ki bende 30 haftam bitmek üzere saçlarım berbat halde uçları süpürge gibi oldu kırık dolu bende kestircem bi kaç güne doğum da resim falan çekileceği için böyle berbat görünmesin, boya da istiyo ama boyayı doğumdan sonra yapcam