Diş ağrısına kesin çözüm yok mu ya bıktım artık üçüncü bu apse varmış doktor antibiotik yazdı ama hiçbir faydası yok üçüncü kez kullanıyorum antibiotik bitmek üzere ağrı geçiyor bir iki hafta sonra tekrar başlıyor 3. Trimesterde olduğum için tedavi veya çekme yapamiyolarmis ama ben dayanamıyorum varsa kesin çözümü olan bana yardım etsin 😥😥 karanfil, karanfil yağı, tuzlu gargara, sarımsak hiçbiri fayda etmiyor