2prensessannesi canım anneni suçlamakta haklısın yada değilsin demek bana düşmez ama dediğin gibi anne karnında olan birşey o bizim burda da bi tane kız var 2 çocuğunda da içti sonuç ikiside astım. Ne hakkınız var yani bi çocuğa bunu yapmanıza ben söyleyecek kelime bulamıyorum böylelerine. Doğurduğun zaman o çocuğun ağzına sigara ver verebilir misin? Yada ne kadar normal karşılanır çevreden? Kimse içini rahatlatmak için ben 3-4 tane içtim bişe olmadı falan demesin böyle şeyleri okudukça çok sinirleniyorum. Kimsenin anneliğini sorgulamak bana düşmez ama onca çocuk isteyen insan varken Allah size vermiş nasıl el kadar yavruya kıyabiliyorsunuz😞 Lafım bunu yapanlara sana cevap yazarken toplu bi şekilde içimi dökmüş oldum ☺️☺️