hanibazen Amin🤲🏻 ben artık şunu idrak etmeye çalışıyorum, diyorum ki erkekler bizim gibi ince düşünemeyebiliyor, o yüzden sakin ol diyorum ama bazen gerçekten bunu yapmak zor. Mesela biz bir lafın altındaki kinayeyi çok rahat anlayabiliyoruz ya da bir davranış-ses tonundaki iğnelemeyi,ama onlar o kadar düz ki lafı yalnızca olduğu gibi anlıyorlar ya da ortada bir laf yoksa davranışı görmüyorlar. Size eşiniz şaka olarak bir şey söylüyorsa gerçekten şaka yapıyor olması çok muhtemel, söylediği lafın şaka bile olsa kırabileceğini düşünmüyordur. Bence erkek olmak çok kolay ya, kafaları rahat ne güzel😅