Merhaba güzel hamile arkadaşlarım. Bizim hikayemiz , 3 yıl önce tüp bebek tedavisi ile başladı. Hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri türlü sıkıntılar yaşadık. Önce düşük tehdidi vardı 3 ay boyunca yattım. Sonra kan pıhtılaşması, gebelik şekeri, insilün kullanımı derken bebeğimiz 28. Haftada gelmeye çalıştı yine hastanede yatış, iğne ilaç serum derken bebek kanala yerleşmiş ve heran gelir ve küveze konulur, şeker hastası olduğun için kesinlikle sezeryan denildi ve gün konuldu ameliyat için. Tabi bu süreçte ya birşey olursa korkusu ağrılar , sancılar derken günlerim hiç geçmedi sanki🥺 bir gece ateşim 38 e yükseldi bir tarftan hafif bir bel ağrısı başladı acile gittik kovid şüphesi ile test yapılıp eve gönderdiler. Meğer doğum başlamış kovid değilmişim 🤦🏼♀️Ertesi gün yine ateşim yükseldi yine gittik acile ve dr doğum başlamış dedi ,hemen doğumhaneye aldı bizi. Bana sezeryan dediler ya bebeğime bişey olursa tüp bebek tedavisi ile oldu diye ağlaya ağlaya girdiğim doğumhaneden , o kadar güzel ve rahat bir doğum yaparak çıktım ki bunu asla başka bişeyle tarif edemem 🤲🏻🥰 bebeğim sağlıklı ve kucağımdaydı küveze de konulmadı binlerce kere şükürler olsun🤲🏻 Biraz uzun oldu ama son olarak şunu söyleyeyim ,aslında Rabbim herşeyi öyle güzel yoluna koyuyor ki sakin korkmayın ve endişelenmeyin ❤️🥰