Kızlar ben daha çok yeniyim aranızda.. 4+4 haftalık hamileyim.. Bugün doktor kontrolüne gidip keseyi görümce rahatlarım sanıyordum ama hiç öyle olmadı. Kalp atışını duyana kadarda rahat edemicem sanırım. Sonrada böyle böyle devam edecek herhalde endişeler, yorumlarınızdan onu anlıyorum 🤦🏻♀️😊