Selmaolmz Bebek şampuan önerisi hem fikir olur güzel annelere (mustela) en çok önerilen ne düşünüyorsunuz?
bozkurt_19 Selmaolmz bende set olarak mıstela aldım çok övülüyor içeriğide temiz diye almak istedm 👍🏻
esraizmirli Selmaolmz instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var biliyomusunuz bilmiyorum orda şampuanlara baktım da inceliyor adam herşeyi içeriği en temiz mustela 0 katkı var ama ücret olarak çok pahalı geliyot bana bazen düşünüyorum dalin falan kullananlar sanki bebeğe bir zararımı oldu diye ama sonra vicdanım rahatsız oluyor bile bile böyle düşündüğüm için ama çevremdeki herkeste bu kadar detaycı olma çok araştırma bebek öyle büyümesin diyor bilemedim 😳😀
Selmaolmz esraizmirli evet görmüştüm o hesabı şöyle birşey var zaten bebekler hassas oldukları için bence de arastirmakta fayda var sonra zaten uygun plana gidiliyor.(Ana yuregi)👶
burcumelis Selmaolmz ben hep mustela kullandım 2 yasında suan ama fiyatları abarttı iyice madem içeriği temiz içinde fazla ürün olmamasına rağmen 130 küsür olmuş şimdi baby me alıyorum ebebekten e bununda içeriği tertemiz gözde yakmıyor kızımın saçınada yaradı hemde 15 tl harika bunu kullanıyorum devam edicem boş yere pra veremicem mustelaya artık ilk zamanlar 75 e alıyodum bu kadar abartılmaz fiyat
E2M Selmaolmz ben bübchen kullanıyorum içeriği temiz, mustela, siveno, incia da olabilir kimyasal hiçbir şey yok içeriklerinde