Erkekannesiiii benim eşim vardı akşama kadar birde annem ile halam vardı eşim ile kayınvalidem 2 gibi gitiler eşimi eve gonderdim dinlensin sabah erkenden gelsin diye cünkü cok yoruluyorlar onlarinda dinlenmeye ihtiyaclari var zaten saat gunduz 11 gibu ciktik eve 1 gece kalmis olduk hastanede bence seninde deneyimli sana yardimci olucak biri kalsın yaninda .😊