Zeliha33556 Tekrarlayan düşüklerim var nedeni bulunamadı. Rahimde bebeğin oturacağı yeri daha düzeltecekler. Çok az çukurmuş. Aslında gerek yok dedi çoğu doktor ama başka neden kalmadığından yapılıyor. Böyle olupta işe yarayan var mı?
minelimm Zeliha33556 bende temmuz ayında histeroskopi oldum polip vardı o alındı ve rahim temizlendi eylül ayinda hamile oldugumu öğrendim ve şuan 26.haftadayim aynı zamanda oksapar ve coraspin kullaniyorum 3 kere kalp atışlari duran bebeklerim oldu benimde
Mom433 Zeliha33556 3 kere kalbi durdu 3 kez kyetaj oldum rahim filminde ortaya çıktı rahmim darmış yer yokmuş tutunmaya hiç kasım ayında oldum ameliyat çok kolaydı kürtaj gbi kolay uydum uyandım bitti genişletip yer yaptılar 4.denemenizi yapıcaz inş ilerler artk
nuzunismail minelimm Merhaba benim de bir bebegim dustu, sonrasında ben de polip ameliyati oldum bebek polipe cok yakın tutunduğu icin düşmüş. Sizin de polip kaynaklı miydi kayiplariniz?
FGzts12 Ben de aynı ameliyatı oldum tekrarlayan düşüklerim vardı çok şükür şimdi 27 haftalık hamileyim.
FGzts12 3 düşüğüm vardı benim rahimde perde(septum) vardı diğer bütün tahlillerim temiz çıkmıştı bir sorun yoktu
Zeliha33556 FGzts12 benimde 3 düşük oldu. Doktorlar baktı rahmin birazcık çökük ama bu sorun değil genede yapalım dediler. Umarım fayda görürürm.
minelimm nuzunismail polip çok küçüktü engel olucağini sanmıyoruz dediler ben daha önce genetiğe gitmistim pıhtilaşma testini yapmamişlar yaptik bisey yok temiz demişlerdi şimdi oksapar kullaniyorum