Merhaba kızlar, 32+6 haftalıgız üç gündür baş ağrısı yaşıyordum tansiyonumu her ölçtüğümde 13/7 13/8 çıkıyor. Tansiyonım bu zamana kadar hep normaldi . Doktoruma yazdım geri dönüş yapmadı.. merak ediyorum bu değerler çok yüksek mi? Bilgisi olan yazabilr mi çok merak ediyorum