Periocalll 6. Haftada basladı canım progestan kullandım , sadece wc ve duş için kalktım , ilaçlarımı ihmal etmedim 3 haftada geçti . 1 hafta da ne olur ne olmaz diye kullandırdı doktorum . Simdi prensesimle 28. Haftamızdayız . Yatıp dinleneceksin , iş yapmayacaksın tehlike geçene kadar . Sağlıkla bebeğini kucagına al insallah 🙏🏻