Ayseberk İşyeriniz raporu aylık olarak onaylarsa aylık olarak da alabilirsiniz, toplam 110 gündür Sgk her raporda olduğu gibi doğum raporunda da 2 günü keser/ödemez
Gozdealpu Gencanne01 37. Hafta ayrılırsanız 40. Ta doğum yaparsanız önce 3 haftalık yatar. 13 haftalık olan rapor bitince
AhmetSevcanKarabaolu Brüt maaş üzerinden 3/2 sini ödüyormuş hesaplaması yanı 30 lira günlük ile çalışana 20 tl mesela 2020 asgari ücret brüt 3-2 si 1346 tl yapıyor günlüğün 48 tl ye geliyor. 48x112 =5300 küsür felan rapor parası yapıyor. 300 tl Doğum parası 150 de süt parası veriyor devlet 4.500 geçiyor. Ben böyle hesaplanıyor biliyorum bilmem yanlışmıyım
Gozdealpu AhmetSevcanKarabaolu doğru hesaplama. Son 3 ayın brütünün ortalaması üzerinden 2/3 olarak hesaplanır. Doğum parası ve süt parası ayrı yatıyor doğum yapınca. Onlar için gidip başvuru yapmak gerekiyor
Handemre Gozdealpu Doğum parası ve süt parası için nereye başvuru yapılıyor ben Doğum yapılınca hastane bunlar için bişiler yapıyor sanıyordum
AhmetSevcanKarabaolu 2melek siz raporu alıp iş yerinize verdiniz mi. Onlarda alıp onayladılarmı. 170 Sgk arayıp öğrenin
2melek 32.haftada çalışabilir raporu aldım 37 de ise çalışamaz raporumu aradım 170 hattını aslında ama pek açıklayıcı gelmedi bana e devletten takip edebileceğim yer var mı acaba
busra1361 32 de çalışabilir raporu alsak 37 e kadar doktor kendi 2 3hafta rapor verse oluyor mu. Bazıları 32den sonra asla rapor verilmiyor diyor da bilemedim kızlar sizin bir bilginiz var mı?
busra1361 37e kadar çalışamam büyük ihtimalle hep dışardayım ve sıcaklar yoruyor. doğumdan sonraya daha cok iznim kalsın diye böyle düşünüyorum tabi olursa
Gozdealpu Handemre Kaymakamlığa bağlı sosyal yardımlaşma sanırım. İnternette yazıyor şu an tam hatırlayamadım