Günaydın güzel anneler bugün sezeryan günü aldım Allah nasip ederse çarşamba günü sezeryan olucam . Doktorum pazartesi günü gel tahlillerini yaptıralım dedi ama ben heyecandan sormayı unuttum acaba ne gibi tahliller yapılıyor bilen var mı ? Kan idrar tahlili falan mı yoksa başka tahlilde istiyorlar mı ?