Mmhtpmhmt04 Gebelik tansiyonum yüzünden acil olarak sezeryana alınacağım dualarınızı esirgemeyin lütfen herkesten şimdiden Allah razı olsun
minikiiiimmmm Mmhtpmhmt04 Korkmayın sakin olmaya çalışın Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🤲🌸
Serbeymuh Allah kolaylık versin acısız ağrısız kalkarsınız inşallah bebeğinize kavuşacağınızı düşünün mutlu olun geçmiş olsun şimdiden
aezgi Mmhtpmhmt04 hayırlı olsun canım sağlıkla büyüt bende 37+5 doğum yaptım tek tavsiyem ağrıların icin bol bol yürü yürüdükce acılırsın nescafe ve bitter cikolata cok iyi geliyor
Nur5580 Canımm hiç korkma 2 güne toparlıyorsun ilk ayaga kalkmak zor oluyor onuda bir kere başardın mı gerisi hallolur bebbeğine kavusacksn bunu düşğn