Ysn kanamadan sonra iki hafta hap olarak aldım. Uyuşukluk yaptı ve yan etkisi çoktur dediler o yüzden iki gün de fitil olarak kullandım. Ama yanma yaptı kasıklarda. 30. Haftaya girdik zaten kanamadan stressliydim bi de yanma çekemem dedim tekrardan hap olarak almaya başladım🤦🏼♀️