Merveksgn 36 haftaligim bebegim hala dogum kanalina inmedi basi yukarda duruyor, doktorum donmesi artik zor dedi benimle aynk durumda olan var mi ?
Ezgiali Merveksgn benimde oyle canim 36 haftalik olduk hala ters banada ayni seyi dedi bakalim pazartesi tekrar gidicem
Deletedmom206 Merveksgn bende 35 +3 gittiğimde benimde oğlum dönmemişti şimdi 36+2 olduk sali kontrelimiz var bakalim dönmüşmü
Aysdel 37+1 ve daha benimde dönmedi 2.doğum olmasına rağmen hala makat gelişi ilk doğum normel oğlum ters ve bnde normel doğum istiyorum i şallah Allah nasip ederse çarşamba kontrol var bakalım gün vercekmi en azından bayram sonuna kadar beklemek istiyorum Bi aksilik cıkmazsa🙏
Zagrozunannesi Benim bebişim 31 den beri bas asagı o zamandan beri hıçkırıklarını asagıda hıssedıyorum😍korkmayın kızlar geçen gün biri 37. Haftamda bebegim döndü yazmıştı sızın de oyle olabılır 38 e kadar yolu var bence🤲Insallah dönerler bi de karanlık oda da feneri acın ve kasıklarınıza doğru tutun ışığa da donebılıyolarmıs ve squat yapın bol bol donerler ınsallah 🤲