rukiyyee salı günü tetenoz aşısı oldum dünden beridir sağ kolum ağrıyo aynı zamanda sırtımın sağ kürek kemiği olan bölge de ağrı var sırtımda ki ağrı da aşıdan kaynaklanır mı onunla aşakası yokmu sizlerde de oldu mu sırt ağrısı
Merve001 Bende bugün ikinci dozu olacağım. Benim kolum çok ağrımıştı üç dört gün ama sırtımda ağrı olmadı