MeteninAnnesi Arkadaşlar günaydınlar ben 25+0 haftalık hamileyim bu dönemde bebeğin hareketlerini arada hissediyorum arada hissetmiyorum benim gibi olan var mı acaba insan ister istemez korkuyor 2. Gebeliğim teşekkürler şimdiden
RH38 MeteninAnnesi benimde öyle canim Az hissediyorum önceden daha hareketliydi. doktor olabilir dedi 24+6 haftaligim
MeteninAnnesi RH38 öyle mi bende çok kafama takıyordum haftaya benimde kontrolüm teşekkür ederim canım rahatladım😊
RH38 MeteninAnnesi yinede cnm icin rahat edecekse erkenden git doktora ben söyledim ayaktaysan gün boyu hareket halindeysen hissetmesin dedi tatli ye sola dogru uzan hareketlenir bebis insaallah