Arkadaşlar merhaba. Ben şu an okulumda müdürlük görevini yürütüyorum. Bu ayı yarım bırakmamak için son iş günü izne ayrılmak istiyorum. O tarih de 25+4e denk geliyor. Bir hafta geç olmasında herhangi bir sakınca var mı, daha önce izne ayrılanlar yardımcı olabilir mi?