sumeyyeesanli evet birde ikizler benim daha dinç olmam gerek Doğumdan sonra onlara onca aldığım kiloyla nasıl yetişeceğim en çok bunu düşünüyorum 🙇🏻♀️ Ya tabiki kilo alıcaz gebelikte ama az alma imkanımız varken niye hamileliğin arkasına sığınıp herşeyi yiyelim ki 🤷🏻♀️ Ki birde bu dönemde hem kendimiz için hem bebeklerimiz için iki kat sağlıklı beslenmemiz gerek ☺️ Aşermeğim sürece hiçbir şekilde yediklerimin dışına çıkmıyorum 🙇🏻♀️ Evet herkes böyle diyor iki katı düşün herşeyi diye ama ben hala alışamadım bu duruma tek bebekli gebelerle kıyaslıyorum kendimi 😬😂