T_M hakkınız mevcut , asgari ücrete zam gelmeden önce yaklaşık 7000 TL civarı bir ödeme yapılıyordu Bağ-Kur’lu hamileler için, şuan ödenen primler de arttığı için muhtemelen 8500-9000 civarı bir ödeme olacaktır haklarımızın peşinden koşun , mali müşaviriniz bu konuda çok çok yanlış biliyor. Ben şuan sigortalıyım , hamileliğim öncesinde de sigortalıydım ancak firmam var. Mali müşavirime sordum bağkurum olsa prim ödediğim halde hiçbir şey alamayacak mıydım diye , ‘hayır alacaktınız , asgari ücrete göre prim ödemesi oluyor . Asgari ücretli çalışan gibi doğum paranız olacaktı’ dedi