Umi doguma gitmişim aglıyorm ben nasıl dogurcam diye sezaryanmı normalmi diye kendi kendime sorgularken arkadasım dogum için geliyor yanıma ben dogurtucam ebe yok diyo bende o kadar konustuk anlaştık nasıl olmaz diye aglıyorm 😅 sonra ranza gibi Bi seye yatıyorum arkadasım buna ne sürüyoduk mikrop almasın diye bana soruyor ben bagır bagır aglıyorm 😅 sonra karnım o kadar şişmişki derim incecik kalmıs bebek kafasını vuruyor agzını aça aça o da aglıyo karnımda agzını Bi bakıyorum öne doğru egilip Bi bakıyorum bebegin dişleri var 😅 sonra telefonumu istiyorm bebegin resmini yakalamaya çalısıyoru diyorum kimse inanmıyor en sonunda yakalıyorum eşime gösteriyorum eşimde olabilir hersey abartma diyor derken acıktım uyandım 😅