Gulenay1234 Merhaba arkadaşlar nst randevusuna gelmeden önce tok karna ve su içerek gelmemi tuvalete sıkışmamamı söylediler sizde de mi böyle oldu gelmeden önce neler yapmanızı istediler
mercimeginanne Gulenay1234 tok istedi bende ille su iç demedi ama :) bir kez aç gittim kımıldamadı bnmki çikolata yedim öyle hareket etmişti 😂
maviruya Gulenay1234 Girmedeen çikolata yeyin meyve suyu için öyle gelin diyorlar benim gittiğim hastanede
aannepandaa Gulenay1234 tok gelin özellikle tatlı birşeyler yiyin dediler. Nst ye bağlamadanda bi wc ye gir istersen sıkışma bağlıyken dediler. 15 dk frlan durdum ilk nst idi.
Gulsah91 Gulenay1234 Gulenay1234 tuvalete sıkışınca çok zor oluyor tutmak karnı sıkıca saran kemerler yüzündn:) yoksa bebek hareketini etkilemez ama tokluk şart yemeğe vakit bulamazsanız en azından bi çikolata yiyin girmeden
SerpilAlmac mercimeginanne bende ac gittim kimildamadi doktor az kalsın yatış veriyodu bana 😁 gittim karnımı doyurdum bidaha girdim nst ye o zaman düzeldi hareketleri ac olmamak lazimmis 😁
Gulenay1234 maviruya herkese çikolata demişler bana su iç yemek ye dedi sadece ilginç ya zaten kız da bi tuhaftı 😅
Gulenay1234 aannepandaa teşekkür ederim canım bana da sıkışma dedi tatlı ye demedi nedense herkese önermişler
mercimeginanne SerpilAlmac ilk bana demedikleri için her samanki gibi gittim bende 🙈 Allahtan çantamda çikolatam vardı yattığım yerde hemen yarısını yedim kendine geldi çocuuuuuuum 😂
mercimeginanne Arlex son haftalarında bağlanıyorsun. Bebeğin içerideki durumu dinleniyor hareketleri kalp atışı falan birde senin sancın varmı yokmu orda belli oluyor. Karnına 2 tane cihaz bağlıyorlar sen yatıp sürenin dolmasını bekliyorsun 😂