Arkadaşlar benimde tüp bebek ile olan ikiz gebeliğim var şuanda 14. Haftamdayım ve hamile kaldığımdan beri çok sıkıntılı geçiyor. Sizler hep demişsiniz ki doktorum iki haftada bir çağırıyor ya da üç haftada bir kontrole gidiyorum demişsiniz. Benim doktorum o kdr sıkıntılı gebeliğim olmasına rağmen bir ay sonra gelin, 5 hafta sonra gelin diyor ve en son geçen hafta en yakın hastaneye yatırıldım kanamalarımdan dolayı.. Hiçç de demedi bi gelin bakalım durumunuza diye…Doktoru benim gibi olan var mı?? Bu normal mi??