Gamze0502 Dün 20 dk hiç sancım azalmadı kasık ve bel doktoruma haber verdim hastanede bulaşalım nst yapalım dedi. Hemen gittik çok şükür herşey yolunda sancım kasılmam vs çıkmadı. Ara ara olabilir belki regl dönemine denk gelen bir tarihtir dedi içimiz rahatladı. Yürüyüşleri azalttım iyice dün sanırım ev içinde azıcık ayakta kaldım belkide ondan oldu. Tek dilediğim zamanında sağlıkla gelsinler bu endişe birazcık gıcık bi durum☺️ Yaa kıyamam süpersin çok iyi yapmışsın foto at bana lütfen odalarını yerim ben onların maşallah🌸🥰