Gupssse ben 39 haftalığım. 19. Haftadan sonraki gebeleri almıyorlar canım. Öncesinde orda takibe başlayacaksın. Ayrıntılı için randevuyu kendi veriyor. Bana kadın doktor bakmıştı. Benim riskli durumum varmış. Yazmış sonuca. Sonuç göstermek için gittiğimde uzman doktor yeniden baktı. Riskleri felan söylediler. Her ay kontrollerde farklı doktor bakıyor. Bazen iyisi denk geliyor bazen kötüsü. Ama genel anlamda iyi diyebilirz. Benim son zamanlarım. İnş doğumhane kısmında iyilere denk geliriz. Ama perinotoloji bölümündeki doktor çok çok iyiydi 🤲🏻