nurdane3504 ben 23 de açlık toklukla yakaladım hiç sorunum yokken eğer bu sekılde yapacaksanız sorun olmuyor bana yükleme yapılmadı neden dersenız 23 krndım yakaladım diyetisyene gittim haftam gelince tabı diyet yaptığım için şeker düştü drum dediki evınde 6 kez ölçüyorsun diyet yapıyorsun şeker yüklesemde düşük gelecek şeker yok gibi dedi bu sefer sen sekerım yok diye yiyeceksin dedi sıkıntı olur zaten suyumuz az ve direnç bar dedı