ayshoo canım ben de bugün dışarı çıkayım bir yerlerde gezeyim belki iyi gelir iştahım açılır çünkü bu düşünceler benim çok mideme vuruyor eşimle çıkmak istemiyorum tuhaf bir şekilde iç dünyama yönelip sorunu halletmek istiyorum eşimle olunca kafam dağılmıyor dertten bahsedip sürekli dile getirmekte beni yoruyor e diğer konuları konuşmaya da isteğim yok sadece susmak istiyorum bu konuları düşünüp içimden kabul etmeyi istiyorum hayatın tüm gerçeklerini. Benim gibi olup bebeğini sağlıkla kucağına alan var mıdır acaba :(