Seher_94 ben bu sebepten dolayı aile hekimine gittim geçen hafta. Benimde çok oluyor. Uyutmuyordu resmen. Yara olmadığı sürece sprey falan kullanmanı önermiyorum dedi. Eğer evinizde petek varsa onun üzerine su koyabilirsiniz. Bizim evde petek yok mesela, alttan ısıtmalı olduğu için. Buhar makinesi önerdi doktor. Bende aynı zamanda kaya tuzu lambası vardı. Onu söylemiştim doktora onu da kullanabilirsin dedi bir haftadır düzenli açıyorum şimdilik iyi gibi sanki rahatladım biraz. Ama buhar makinesi çok çok daha etkiliymis. Bir de yattığınız oda 22 derece nin üzerine çıkmamalı