Kupecicegi_38 25+2 hamileyim. Su gibi akıntı geliyor normal mi? Suyum mu yoksa normal akıntı mı nasıl anlaya bilirim?
Beyzan Kupecicegi_38 devamlı mi geliyor mesela bir kere çamaşır değişince bir daha geliyor mu sızıntı şeklinde su olabilir bence bir baksın Dr
Rat Kupecicegi_38 benimde aynı şekildeydi doktora gittim sızıntı var mı yok mu diye alttan muayene etti. Ultrasondanda baktı. Normal olduğunu amniyon sıvısından gelmediğini söyledi.
neslihanuz- Bende aynı sorundan muzdariptim doktoruma söyledim suyumun normal olduğunu söyledi ama rahatsız olduğumu anlayınca canesten adlı kremi verdi bir iki kez kullandım sadece ciddi oranda azalma oldu. Sizde doktorunuza mutlaka danışın.
neslihanuz- Kupecicegi_38 hayır etmedi ultrasonda suyun azalıp azalmadığını görebiliyorlar zaten . Kokusuz ve renksiz olduğu için zaten bir problem teşkil etmiyor ama çok rahatsız edici bir durum :) sizde söyleyin krem bende gerçekten işe yaradı