Merhaba kızlar bebeğim kuvezdeydi dün besleme saatinde içerdeyken doktorumuz gelip sizi taburcu ediyoruz dedi şok oldum panikledim hem sevindim hem korktum bir gün daha kalsin dedim şimdi bir kaç saat sonra alıp eve gelicez okadar değişik bir duyguki anlatamam bebeğim henüz emmiyor hortumla beslicem rabbim işimi kolaylastirsin dualarınızi bekliyorum kizlar Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı sağlıklı vakstinde saatinde bebeklerinize kavuşursunuz inşallah 🙏❤️🥰❤️