Arkadaşlar 4 aya girecek bi kızım var doğduğundan beri hareketleri çok komik kolik olduğu için memede sustuğundan memeyle özel bi bağ oluştu arasında 3 gündür bildiğin mem mem mem diye ağlıyor anlamlandırmak istemedim en son ağlarken son 2 ağlamasında kucağıma alıp meme mi kızım diyorum gülüyor sakinleşip ceva veriyor bana çok şaşırıyorum az önce 5-6 saattir uyuduğu uykusundan uyanıp bildiğin yine mem mem mem diye ağladı bu normal mi duyan var mı çevresinde