S.a kızlar 38+4 olduk bugün bir kaç gündür günde 1 kere de olsa adet sancısı gib sancım oluyordu , bu gece saat 5 ten beri ara ara yine adet sancısı gib sancım bir anda geliyor ve gidiyor ama uyuyamıyorum tam uyucam sancı geliyor sanki. Sizce bu doğum sancısı mıdır napmalıyım ?🙃