Feride34 csnjm yuksek tansiyin istifralar galan varsa belki erken doguma alabilirler bebek asagiyada inmis 30 ve sonrasi haftalarda herseg olmasi mumkun 29 da her hazirliginizi bitirmeye calisin insallah bebegin bekler acele etme en azjndan 36 ya kadar bekler insllah sag saglkm kucagina alirsin yemeklerine tuz ktma hic katmadan tadi olmuyor insanin yiyesi gelmiyor ama saglin icin yap insalalh sezaryan olmazsin normal dogumun olur 30 . Haftada almalari gerekirse uzulme en fazla 4 hafta kuvezde kalir bi arkadasimin kendi ciger gelisimiyle ilgilimi bobreklerle ilgilimi ne bi sikintisi oldu bebegi erken aldilar bebek 40 haftayi tamamlasiya kadar kuvezde kalmisti simdi ikiside cok sagliklilar ve esimin arkadisininda cocugu 6 aylik dogdu 2.5 ay kocaelinde kuvezde kaldi yasamaz diye umitleri yoktu cok uzuluyolsrdi ama bebek sasirtti bebek cok saglikli simdi gelinimizin abladida 35 haftalik dogum yapti erken suyu geldigi icin 1 hafta seeumla fslan durdurmaya calistilar ama bebek beklemedi oda simdi, 2 yasina girecek cimcime buyudude abla olacak o yuzden uzulme erken dogum olursada rabbim hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin