Bol su için xünkü cok susarsınız yasak vermezler gazınız cokana kadar. 1 gafta önceden gaz yapıcı seyleri kesmek iyi olur. Yanınıza depend almadıysanız alın, mutlaka kalın bi yelek alın cünkü cok üşünüyor. Terliğinizi biraz büyük alın ayaklarınız şişiyor zor yürüyprsunuz zaten terlikleriniz gelmeyebilir. Nescafe ama üçü bir arada degil sadece kahvr olanlae varya kücük koyu paket granül kahve yani gaz cıkarmak için ona iyi diyolar ama bana gazım cıkmadan tek yudum su dahi vermediler nescafeyide içemedim. Kalın corap alın cok üşünüyor hasta olmayın. Sizi bilmem ama bana sey demislerdi bebege bi yudum soda verilirse gazı olmaz hakkatende ben odaya gdlir gelmez bir yudum sade soda verdim tabi acıp bekletmelerini söylemiştim yakınlarıma asidi gitmişti sonrada zemzem suyuna hurmayı batırıp yalattım bebegime hiç gaz sprunu olmadı. Hastanede bebeginiz ve eşinizle foto cekilin bebek kucagınızda eşiniz yanınızds mutlaka cünkü o gargaşada cekilmemisiz biz 😪