Betultaskin Sweetgirl 6 aya kadar kullanılıyor diyorlar bende çok beğeniyorum ama bizim için çok erken ☺️
B8use Sweetgirl besige gore degisiyor sepet seklinde hasirdan olanlar var onlar cok kucuk . Birde tahta oval gibi baya genis olanlar var ablamin bebegi 8 aylik hala yatiyor onda
Esracim Sweetgirl eğer maddiyatin uygunsa ve gelen gidenin çok olucaksa görsellik açısından iyi oluyor. Ben çok beğendim ama 8 ay kullaniliyormus tayinciyiz birde o yüzden vazgectim
Ebrus25 Sweetgirl biz Bebek odası aldık ayrıca sepet beşikte aldık yatak odamızda kullanışlı olsun diye . Cok pahalıda değil 400 tl
elifefee Ben almayı düşünüyorum, altı yedi aya kadar rahatlıkla kullanabiliriz diye düşünüyorum. Büyük beşik yatak odasına sığsa bile çok yer kaplıcak, e çocuk odasında da yeni doğmuş bebeği bırakıp başka odada yatılmayacağı için yatak odasında bebek için sepek beşik olması ideal olur 😉
elifefee Mel-sin Hangisi daha kullanışlı bilmiyorum da sepet beşiğin görüntüsüne bayılıyorum, çok fark yoktur bence aralarında😊
MerveKontakay Ben aldım yiğenim 9 aylık içine koydum sığdı ama kendini kaldırabildiği için biraz pişman oldum açıkcası kendini kaldırıp düşürebilir diye🤔
Rumessa Bende aldım. Çok hevesim vardı napiiiiim. Bebekten bebeğe değişiyor kullanım süresi. Kimi 6 ay, kimi 1 sene kullanabiliyor
elifefee @mel-sinHangisi daha kullanışlı bilmiyorum da sepet beşiğin görüntüsüne bayılıyorum, çok fark yoktur bence aralarında😊
Edos 4. Aydan sonra bebekler donmeye başladığı icin cok zor oluyor ben almadım. Cevremde alanda tavsiye etmedi. Tabi herkesin kendi tercihi