ftsbthn Kizlar 36+3 gunluk hamileyim karnim sert bebek de hareketli biraz. Kramplar da oluyo arada acaba dogum olur mu hareketlerim de yavasladi benm zor hareket ediyorm agirlastim biraz sanki psikolojik mi acaba 🙏🙏 beni bi aydinlatsaniz 😘
17ekiiimmmm ftsbthn doğum belirtileri değil ki canım bunlar 😊 ağırlaşman normal fazla bişey kalmamış benim karnım ip gibi gerilmişti nst bağlarken hemşireler korkuyordu bu ney diye ama 39+4te doğum yaptım 😊
Ayeee ftsbthn ben 25 haftalık gebeyim doktorum karnın sertleştiği an gel dedi bana bence bir kontrole gidin derim
ftsbthn 17ekiiimmmm bi telas bi telas herseyi dogum saniyorum ilk bebegimiz bi de saskinlik ve korku da var biraz 😄🙏 cok tesekkur edrrm . Normal dogum mu yaptiniz
Aytenkrsln 17ekiiimmmm benimde altta çok baskı oluyor ve karnım çok sertleşiyor bende 39+4 haftalığım acaba doğum belirtisi mi
ftsbthn ZEhrA_94 dogumun az kaldigini gosteriyo dimi bu da 😄 cok sıkıldım da hemen gelsin istiyorum galiba 🤭
17ekiiimmmm ftsbthn rica ederim ne demek. Evet normaldi şimdi 30 haftalığım buda normal olucak inşallah 🥰
ZEhrA_94 ftsbthn aynen bu haftalarda bunalmaya başlıyor insan ağrılar falan artıyor artık doğursam diyorsun ama Bi 1 ay daha böle yaşamayı öğreniyorsun 🤣 daha erken canım zamanında sağlıkla gelsin bolca yat uyumaya bak sonrasında uyumadığın her gün için kafanı duvarlara vuruyorsun örn ben 🤣
ftsbthn Ayeee sabah kontrolumuz var zaten tatlim da aksamdan beri boyle bi gerginlik var karnimda kasilma mi kramp mi ne anlayamiyorum degisik bi durum 🤷♀️ acemi olunca da bilemiyo insan korkuyorum da biraz sabirsizlik da var 🤗
ftsbthn ZEhrA_94 aynen öyle yok uyuyorum bol bol ama dedgin gibi cok sıkıldim ve merak ediyorum acikcasi bi an once gelsin de koklayim cocugumu 🙏🙏 Allah sabir versin tum gebeleri yavrularina saglikla kavustursun insallah 🥰🥰🙏
Ayeee ftsbthn korkma hayırlısıyla al kucağına minnoş bebişini Rabbim hayırlı sağlıklı ömürler versin ♥️♥️
17ekiiimmmm Aytenkrsln kanala girmeye çalışıyo olabilir canım ondan altta baskı oluyodur emin ol sancılar geldiğinde doğumun başladığını anlarsın ve diğer sancılardan ayırt edebilirsin 😊