Esa Bebeğe zararı yok canım aynısı 25. Haftada başıma gelmişti yemek dokunmustu her cikarmamda rahatladigim için bitti sanıp doktora gitmemiştim 15 saat önce saat başı sonra yarım saatte bir son 15 dakikada bir su içsem bile cikarmistim en son yorgun düşmüştüm o kadar kustugum içinde midem yemek borum boğazım yanıyordu hastaneye gittim sadece serum taktilar düzeldim bebekte bir şey yoktu sonradan o kadar kusmanin yemeğin zararı olur mu diye sorduğumda olmaz o çok korunaklı demişti. Hiç bekleme git hastaneye