Faida22 canım su şekilde daha önce veya hamile kaldıktan sonra ilk defa troidin yüksek cıktıysa bunu normal karsılıyorlar 2. Bir test istiyorlar eğerki oda yüksek ise dahiliye doktoruna gösteriyorlar mesela benim yıllardır tiroidim yüksekti ve hamilelikte de yüksek cıktı soktor hemen ilaç verdi ilaçla düşük seviyede tutuyorum ilacı bıraksam yine yükseliyor. Ama aynı şekilde ablamda hiç yüksek olmadı bu zamana kadar fakat hamilelikte 4.50 çıktı doktor normal hamilelikte yükselir 2 hafta sonea bidaha test yap oda yüksek de dahiliyeye git dedi yani testi tekrarlamanı isticektir.