NebahatBoncuk Merhaba bayanlar. 27 haftaligim bugun evi supurdum sadece fazla iste yapmadim. Bide biraz fazla ayakta kaldim resmen belim kırılıyor. Bide psikolojikmen sanki karnim asagiya inmis gibi. Sizce neden olabilir bu agri
umyahsn1010 NebahatBoncuk bende 26haftalığım bnmde iş yapsam da yapmasam da ayakta olduğum için mi bilmiyorum ağrıyor sırtıma doğru belim filan.
leylosule NebahatBoncuk kedi deve hareketi bel ağrısına çok iyi geliyor videodan bakıp yapın yavaşça 5 tekrardan sonra rahatlayacaksıjız
NebahatBoncuk AycanAycan19 rahim agriniz da oluyormu acaba bende oda oluyor bide sanki hep tuvaletim varmis gibi
hatice_Akyalcin Bende bugün baya bir temizlik yaptım 27 bitmek üzere çok yoruldum yürüyemez hale geldim benim kalça taraflarimda ağrı ve kramp çok oluyor ikinci gebeliğim ilk gebeligimde hiç böyle olduğumu bilmem şimdiden agirlastim
AycanAycan19 NebahatBoncuk yok oyle degil ama bazen kasiklarimda bir agirlik hissediyorumm sanki bebek cikacak gibo ama uzun surmuyo hemn geri sag tarafa kayyo birde bu haftalarda basladu wc ye gidiyorum cikinca yani daha cikmadan bir daha geliyo gibi oluyo kasiklarim agriyoo sanki ama 1 2 damla cikiyo sadsceee 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Pasiflora NebahatBoncuk o haftalarda benim de sırt ağrılarım başladı ayakta ne kadar fazla durup iş yaparsam ağrım başlıyodu artık o kadar yüklemiyorum ağrım azaldı