Gokcenur06 Tanımlasanız ne şekilde tanımlarsınız suyu az olan varmı benim gibi ben bi haftadır fazla hissettiğimi düşünüyorum sanki içimde balık var gibi siz nasil hissettiniz bu haftalarda suyum az dedi doktor yarın yine gidecem kontrole dua edin nolur bana