2prens1prenses_ Kizlar 3 gundur bebeğim aşırı kasiliyor vajinamda igne batmasi gibi bir sizi rahtsiz etmeyen ara sira hafif adet sancisina benzer bisiler oluyor bebekte 3 gundr cok aşırı harektli 38+4 haftligim
Ortmenanne16 2prens1prenses_ bunlar ancak düzenli ve ağrısı çok zorladiginda doğum belirtisi olarak kabul ediliyor bende 38+2yim aynısı bende de var ama ne nişan geldi nede suyum 🙄🙄
2prens1prenses_ Ortmenanne16 malesf benmde nisan ve su yok ama 3 4 gubdr ayni bu sskilde devam ediyor benm dakka vs tutmak aklima hiç gelmdi
Ortmenanne16 2prens1prenses_ bende ki korku da şu her gün düzenli olarak bir yerim agridigi için gelen doğum sancısını ya anlayamazsın dakika tutmak aklıma gelmezse aman hep ağrıyor geçer dersem diye düşünüyorum çünkü 9 aydır her yerim hep ağrıyor 🙄🙄🙄🙄