Ilknuravci Kızlar bu günlerde sağ kasığımda ağrı var bazen soldada oluyor ama en çok sag tarafta var. Ara ara bel ağrısı da oluyor 12+5 gebeyim neden böyle oluyor acaba
burcinnb Ilknuravci benimde öyle oluyordu o zamanlar genelde sağ tarafta. Şuan 17+5 olduk. Normal o ağrılar maalesef yapacak bir şey yok 🤷♀️
burcinnb Ilknuravci evet canım. Kanama olmadığı sürece bi sıkıntı olmuyor he bide sürekli ağrımıyorsa.