Mervee26 Dnhfh birkaç ay kullanıp gebe kalmak istiyorsanız doktorlar pek önermiyor doğum kontrol haplarını. Üniversite yıllarımda adet düzensizliği için çok kullandım. Bence yazz’dan daha güzel bir hap. Ama doktorunuza danışın hamilelik istiyorsanız
Sulleersoy Dnhfh Mervee26 Ben 3 buçuk ay kadar yaza kullandım ve akciğerime pıhtı attı. Milyonda 3 ihtimal demişti sorduğum doktorlar. Doğum kontrol hapına başlamadan 3 ayrı doktora sormuştum. 6 ay tedavi gördüm. Şükür pıhtı geçti şimdi hamileyim ama hep pıhtı riskim var. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Lütfen önce diğer yöntemleri deneyin Allah kimseye yaşatmasın çok zor zamanlar geçirdim.
Gulbahar3535 Dnhfh ben drospera kullandm çok memnun kaldım. Kilo almadm kıllanma da olmadı. Yasemin kullanan çoğu kişide kilo alımı ve kıllanma olduğunu duydum bi de hemen hamile kalamıyormuşun diye duydum.
berilkus Dnhfh 1 buçuk yıl her ay kullandım. Hamile kalmak için bıraktım ve istediğim tarihte hamile kaldım. Hiç de öyle etkisi devam ediyormuş vs olmadı. Çok iyi koruyor, sadece biraz kilo aldırıyor. Her gün aynı saatte içme olayı biraz sıkıcı.