EsraOezbk Arelinannesii benimki bas asagi oldugu icin benimde gögüs altima ayaklari cok baski yapiyor 1.5 kg olduk artik agirlasmaya basladik bayagi
Arelinannesii EsraOezbk umarim doner sezaryen olmal bisey degil bebek icin fazla sorun yaratiyor ondan korkuyorum
imerveg Arelinannesii valla bilmiyorum ki 39a kadar donerse bizimdir 😂 39dan sonra sezaryen planliyor doktorlar
EsraOezbk Arelinannesii hayirliisi canim cokta kafana takma sezeryan olursada olur yapicak birsey yok öyle böYle dünyaya gelcek bir sekilde
Arelinannesii EsraOezbk benimkide 65 gün var 1800 şuan ve sığmıyor olsa gerek ki acı çekmekteyim 🤦♀️
Tugce38 EsraOezbk heycan endişe bir arada hazırlıklar telaslar son hız 😅 doktor kontrolü sıkılastı bebek haraketleri saniyesini takip etmeye calışyorum atarsa 68 😜🤣 uykusuz geceleri 4 gözle bekliyorum 🥰
Yasgul45 EsraOezbk Allah nasip ederse aynı günde doğurucaz galiba canım benimde son 70 olucak bu gece 🤗