Denizzz5900 ylz12 bende öyle düşünüyorum korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok😁bence güzel düşünelim güzel olsun bol bol dua edelim bi ara çok taktım kafama ama rahatladım biraz böyle yazıları görünce tekrar aklıma geliyo o yüzden sizde güzel düşünün
Fatma7666 ylz12 Korkmayın iyi düşünün iyi olsun herkeste o korku vardır en olun ama sizi her zaman iyi düşünmeye,güzel şeyler hayal etmeye yönlenmenizi isterim 🥰🤲🧿
Mervee26 ylz12 10. Haftaya kadar duymayan sonra sağlıklı bebeği olan tanıdığım var. Ben de keseyi ilk 5+3′te görüp kalp atışını 6+3′te duymuştum. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊
ylz12 Denizzz5900 4 yıl 1 yılı saymalayim 2 tane asılma bu süreçte😓 sonunda kendiliğinden oldu pcos var birde
Denizzz5900 ylz12 olsun ya sonuçta olmuş bence içinizi ferah tutun bende 1 senenin sonun da oldu kötü düşünmeyelim bence