Srpl07 bende ilk xxl almıştım ama bana aşırı büyük geldi bende normalde l xl arası giyiyorum onu anneme verdim kendime xl aldım. Benim göğüsler küçük biraz onunda etkisi olabilir. Doğumdan sonra vücut oturunca L beden alacağım sanırıım sonrada artık onun rahatlığı varken sütyen takmam hiç sevmiyorum çünkü😝 sütyen fiyatına atletlisini alıyoruz ekonomik olur bence 😃