Senayyalcin Canım ona benzer ağrı bende de 2 hafta oldu ama ben 17.haftada yaşadım, rahim kasılması bele ve kasıklara vurmuştu.Doktoruna danış normal bi gebelik mi miyom vs yoksa ne tetikliyo bi kontrole git.En azından serum vs takarlar.Allah şifa versin🙏