Irmakgcgn bende ilk dogumumu nil hanimda yaptik mesela ben soyle birsey yaptim sizede fikir olsun bu kalabaliktan dolayi yani yogun oldugu icin ilgilenmesi evet zor oluyor oyuzden 7ci ayima kadar baska bir doktora gittim son 2 ay nil hanima gittim ki hakim olabilsin bebekle ilgili olan duruma .. cunku gercekten canimi ona emanet edecek kadar guveniyorum ailemizden cok kisi nil hanimda dogum yapmistir suan 2. Hamileligim 2 hafta sonra 7. Ayim bitiyor ve tekrar bil hanima basliyorum ( ikiside sezeryan )