Kızlar selam ben 14 haftalık gebeyim ama şöyle bi durum varki bir bardak su içsem anında tuvalete gidip çıkarıyorum ve sürekli idrara çıkıyorum kendime inanmıyorm artık hadi karnım büyüdü baskı yapıyor desem oda değil gece 3-4 defa kalkıyorum resmen birde geldiği zaman tutamıyorumda hemen çıkarmam lazım. Amniyon sıvısı azalması vs dedi bi kaç kişi öyle bi durum olmaz dimi korktum bende çünkü. İdrarda enfeksiyon vs de yok akıntı falan. Ama günün her dk sı wc deyim resmen bişey içmeye korkuyorum